1. همکاری با تأمینکنندگان و ناشران بازیها
• ایجاد قراردادهای اختصاصی با ناشران بازیها و سرویسهای آنلاین مانند Xbox، PlayStation، یا EA برای ارائه تخفیفهای ویژه یا اشتراکهای انحصاری.
• همکاری با شرکتهای تولیدکننده تجهیزات گیمینگ (مانند Logitech یا Razer) برای فروش محصولات با قیمت رقابتی.
2. برنامههای افیلیت مارکتینگ
• ارائه لینکهای افیلیت به گیمرها یا اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات و دریافت پورسانت بر اساس فروش.
• توسعه همکاری با استریمرهای ایرانی و خارجی در Twitch و YouTube برای معرفی سایت و محصولات.
3. برگزاری مسابقات و ایونتها
• اسپانسری مسابقات گیمینگ (Esports) و تورنمنتهای محلی یا آنلاین.
• ایجاد مسابقات مخصوص مشتریان اسمایل شاپ با جوایز نظیر اشتراکهای رایگان یا محصولات گیمینگ.
• همکاری با انجمنهای گیمینگ برای جذب مخاطب بیشتر.
4. توسعه محتوای مشارکتی
• تولید ویدیوهای آموزشی و بررسی محصولات گیمینگ در همکاری با تولیدکنندگان محتوا.
• ارائه بازیها یا اشتراکهای رایگان به اینفلوئنسرها برای نقد و بررسی.
• همکاری با بلاگرها برای نوشتن مقالات مرتبط با محصولات موجود در سایت.
5. همکاری با استارتاپها و تیمهای گیمدیزاین
• حمایت از استارتاپهای بازیسازی ایرانی و ارائه محصولات یا اشتراکهای مرتبط با بازیهای آنها.
• پیشنهاد همکاری با تیمهای بازیسازی کوچک برای توزیع محصولاتشان در سایت.
6. پیشنهاد خدمات ویژه به مشتریان
• همکاری با بانکها یا شرکتهای مالی برای ارائه تسهیلات خرید محصولات گیمینگ یا اشتراکها.
• ارائه پکهای اقتصادی که شامل ترکیبی از اشتراکهای مختلف (مثل گیمینگ و استریم).
• همکاری با اپراتورهای موبایل برای فروش مستقیم اشتراکها از طریق اعتبار یا شارژ سیمکارت.
7. همکاری تبلیغاتی و اسپانسری
• تبلیغات در وبسایتها و پلتفرمهای گیمینگ محبوب ایرانی.
• همکاری با شبکههای اجتماعی پرمخاطب گیمینگ برای نمایش تبلیغات.
• اسپانسری برنامههای تلویزیونی یا اینترنتی مرتبط با گیمینگ.
8. توسعه سیستم همکاری B2B
• ارائه خدمات به دیگر فروشگاههای آنلاین یا پلتفرمها به عنوان نماینده رسمی فروش اشتراکها.
• ایجاد پلتفرمی برای عمدهفروشی محصولات گیمینگ و اشتراکها به دیگر کسبوکارها.
این استراتژیها میتوانند باعث جذب مخاطبان بیشتر، افزایش فروش و ایجاد شهرت برای سایت اسمایل شاپ در جامعه گیمینگ شوند. اگر نیاز به برنامهریزی دقیقتر دارید، بفرمایید!